20.6.12

det er sånne ting som gjør dagen min!

Å få oversikt over alt gammelt vi har på lager (og det vi lister på Etsy) lar seg ikke gjøre, dessverre. For liten tid til det. Her om dagen fant jeg pose med noen morsomme hundefigurer i bronsje (på bildet over til høyre) . Hundedamen (=meg) måtte titte på dem litt nøye. Og ja, de viste seg å være spesielle hundefigurer! Søkte på signaturen Pol Rab på nett og fant nåler med denne hunden hos Sheryls art deco, de ble laget en gang på 1920 tallet, nesten hundre år siden. Det er sånne ting som gjør dagen min!

3 kommentarer:

  1. Så moro :-) Lenge siden sist forresten. Håper alt står bra til!

    SvarSlett
  2. Ja, det er det Frk.K! Det rusler og går her, bare jobb og jobb og jobb...og du da? Ferdig på Ås?
    Hundene var morsomme, jeg oppdager mye mens jeg pløyer meg gjennom lag på lag på lageret.

    SvarSlett
  3. Neida, fremdeles et år igjen. Men har bare masteroppgaven igjen nå, er heldigvis ferdig med eksamener og slikt.

    Knappelager-rydding høres spennende ut :-D Sikkert utrolig mye festlig som dukker opp.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...