26.5.11

Christian Dior eller kanskje ikke?

Vi har noen spesielle, interessante treknapper med initialer CD. Knappene er sånn ca. fra 1950 tallet, franske, med resin plast i midten. Bokstavene er etset i plasten, som igjen er rammet av tre. Jeg har lenge hatt mistanke om at dette MÅ være ekte Christian Dior knapper.

 


En dag bestemte jeg meg for å høre med Dior selv, er det ekte knapper? Og jeg fikk svar.
 
Fordi det koster nesten 800kr å ta en titt, vil jeg ikke gjøre noe mer med det.  Vite 100% at de er Diors ville være morsomt, men salg av knappene ville ikke ha dekket prisen av en slik Dior-ekspert bekreftelse. Morsom sak. Jeg kommer så klart til å "forske" mer på det, på egen hånd. Kanskje du vet om noen god Dior ekspert som ville ta en titt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...