24.6.11

Øredobber fra Celine Engelstad i blogglotteri 6

Celine fra CELINE ENGELSTAD har vært veldig snill med oss. To par flotte øredobber gis bort denne gangen.  Fargene er nøytrale og kan sikkert brukes til de fleste anledninger.

"Duoen skaper eksklusive, håndlagde og unike smykker med fokus på detaljer, håndverk og uventede kombinasjoner av materialer. Som grunnmateriale brukes kun sølv eller sølv med 14 karat gullbelegg. Andre materialer som blir brukt er Swarovksi krystaller, ferksvannsperler, lær, glass og eksklusive stener."




"Jeg designer smykker for Celine Engelstad. Har jobbet i perlebutikk i et par år tidligere, og har alltid hatt en
lidenskap for perler og vakre stener, og jeg elsker å leke med sammensetning av forskjellige materialer. Å      lage smykker har vært min  hobby så lenge jeg kan huske, det er veldig stas å ha en kreativ  hverdag der jeg får gjøre det jeg liker best, være kreativ og  fantasifull og smykke opp mange mennesker." Celine
Reglene for lotteriet er slik:
1 lodd = din kommentar her
2 lodd = svar RIKTIG på spørsmålet: hva heter de to flotte damene bak CELINE ENGELSTAD?
3 lodd = svar RIKTIG på spørsmålet: hva heter sesongens CELINE ENGELSTAD modell?
Svarene mailes til info@perlehuset.no (husk å koble mailen til nettnavnet deres)
Fristen denne gangen er 31 august. Bli med!

27 kommentarer:

  1. Spennende!
    Jeg har sendt mail til dere.
    Lykke til til alle oss håpefulle :-)

    SvarSlett
  2. Så gøy!!

    Sendt dere mail :-)

    SvarSlett
  3. Mail sendt! weee :)

    SvarSlett
  4. Anonym27.6.11

    Utrolig fine øredobber!

    SvarSlett
  5. Anonym2.7.11

    Lekre øredobber, jeg legger inn et lykkelodd for disse! anikris3@online.no

    SvarSlett
  6. Anonym2.7.11

    Flotte øredobber :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen
    Line S.

    SvarSlett
  7. Sendt mail - 3 lodd til meg! : )

    SvarSlett
  8. Anonym6.7.11

    Jeg er med :)
    shazadi-1@hotmail.com

    SvarSlett
  9. nydelige ørepynt,håper de blir mine:)
    gretesum@online.no

    SvarSlett
  10. Mail sendt og krysser fingrene for sommerflaks:)

    SvarSlett
  11. Martha S.7.7.11

    sendt mail, 3 lodd på meg, kjempefine øredobber. Håper virkelig jeg vinner =)

    SvarSlett
  12. Anonym7.7.11

    Mail sendt :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Anja Merete Sørli15.7.11

    Utrolig fine! Jeg har sendt mail med svar på begge spørsmål og krysser fingrene:) God sommer! (mailen min er: tuva03@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Anonym17.7.11

    Fiiiiine dobber! Sendt mail. Ann b.

    SvarSlett
  15. Anonym20.7.11

    3 lodd på meg, har sendt mail med svar på begge spørsmålene :) Krysser fingere!

    Hilsen Dora Chen
    D.Angel19@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Anonym27.7.11

    Hei! Sendt mail!

    SvarSlett
  17. Silje29.7.11

    1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  18. Jeg har sendt mail:) Fantastisk flotte øredobber:)

    SvarSlett
  19. Anonym5.8.11

    hei vil gjerne være med i loddtrekningen.
    et lodd på meg.

    SvarSlett
  20. Anonym10.8.11

    Sendt mail :)

    Hilsen Katrine Helle

    SvarSlett
  21. Da har jeg også sendt mail og håper på det beste :-)

    SvarSlett
  22. Jeg har sendt mail og trekker (forhåpentligvis) 3 lodd. :)

    SvarSlett
  23. Spennende - utrolig flotte øredobber !!!

    I wish - I wish - I wish:))

    Mail sendt.

    Hilsen
    Trude

    SvarSlett
  24. Så utrolig flotte smykker ♥
    Jeg er med og har sendt mail!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...