3.4.11

Blogglotteri 3

Den av dere som vinner denne gangen får 10 STORE ordknapper tilsendt fra oss. De er håndlaget hos oss og nedenfor ser du kun 1 eksempel av mange forskjellige vi legger ut i butikken.




Ekstrapremien blir perler og jeg skal nok finne ut av hvilke det blir ganske så snart.




Det ble en pakke med vår ferskvannsperle mix.

Reglene for lotteriet er slik:
1 lodd =kommentar her
2 lodd =kommentar+bli vår FØLGER
3 lodd =hva synes DU vi mangler i nettbutikken av knapper, perler, eller andre ting?

Fristen for påmelding er 16 april. Lykke til!

11 kommentarer:

  1. Jeg legger meg inn med 3 lodd igjen,
    Ordknapper hadde vært supert å fått flere av!

    SvarSlett
  2. Ja, huff av meg...alt bare forsvant, flere innlegg var uten kommentarer i dag tidlig, har dere opplevd det før? Og vi som skal ha trekning neste lørdag...

    SvarSlett
  3. Jeg legger meg inn igjen med 2 lodd :)

    SvarSlett
  4. 2 lodd her, ordknappene var råstilige!!

    SvarSlett
  5. 3 lodd på meg !
    Jeg ville gjerne at dere skulle solgt heklenåler..Slike som er gode for hendene,ergonomiske? De har et mykt, og flatt "gummihåndtak", og er visst en drøm å hekle med :)
    Hva med slike "lag selv" materialpakker på små knappearmbånd/øredobber/smykker?

    SvarSlett
  6. 3 lodd på meg!
    Gutteknapper er alltid mangelvare, og da mener jeg litt tøffe knapper for store gutter :-)

    SvarSlett
  7. Takker for gode forslag. Det med manneknapper, ja, det ligger en hel masse på min arbeidsbenk nå og venter på tur. Dog vil jeg si at min erfaring er at manneknapper i første omgang tilfredstiller fruens smak og krav, mannen er som regel fornøyd med det han finner, kravene er små. Svenske mannlige kunder er derimot mye mer krevende knappmessig. Godt for oss!

    SvarSlett
  8. Oj, vilka fina knappar! Såna vill jag vinna!

    SvarSlett
  9. Sååååå lekre knapper da :-)
    De hadde passet så bra inn i quiltingen, helt herlige. 3 lodder på meg. Dere har allerede et stort utvalg, men hva med noen Harley Davisdon knapper?????

    SvarSlett
  10. Da trekker jeg et lodd på disse flotte knappene.
    :)

    SvarSlett
  11. Tar gjerne et lodd jeg også. :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...